poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Pracownik to największy kapitał przedsiębiorstwa

Gospodarka XXI w.  wymaga od przedsiębiorców działania opartego na wiedzy. Istotnym czynnikiem sukcesu firm coraz częściej jest efektywność dobrze wyszkolonych pracowników, od której zależy konkurencyjność firmy.

Wniosek nasuwa się jeden, mianowicie; pracownicy stają się kapitałem, a nie tylko wykonawcą poleceń.
A zatem wyzwanie przed właścicielami firm i pracownikami ZZL - ów niemałe, gdyż należy nie tylko oczekiwać zwrotu inwestycji, ale także pomnażać kapitał zainwestowany w szkolenia pracowników.

Wyzwaniom można sprostać poprzez zmianę w podejściu do roli pracowników w firmie oraz przez odpowiednie przygotowanie szkoleniowe.

Niestety jak pokazują badania w Polsce nakłady na szkolenia pracowników są jednymi z najniższych w Europie, zwłaszcza w sektorze MSP.

Więcej o "nieszkoleniu" pracowników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz